ZKM Opleidingen

Je wil als coach, psycholoog of therapeut structuur bieden maar niet sturend zijn!

Je wil je cliënt begeleiden, maar niet leiden.

Je wil dat jouw cliënt zelf antwoorden vindt en daarmee zelf de koers bepaalt.

Je wil oplossingsgericht werken met daarin alle ruimte voor het verhaal en het zelf onderzoek van je cliënt. Je weet dat op deze manier niet alleen de problemen boven tafel komen, maar juist ook de mogelijkheden en de antwoorden.

Je wil met een echt verdiepende methode werken! Een methode die aandacht heeft voor de onderliggende gevoelens. Want je weet dat het negeren van gevoelens en blijven hangen in het denken, iemand meestal niet verder brengt.

Je weet dat het belangrijk is dat niet alleen die patronen waar de cliënt in een valkuil trapt zichtbaar worden, maar vooral ook waar de energie en motivatie zitten! Immers daarin ligt de sleutel naar écht fundamentele verandering!

De ZelfKennisMethode (ZKM) geeft jou als begeleider de structuur om de regie los te kunnen laten.

Zo stimuleer je echte verandering van binnenuit!

Er zijn twee ZKM opleidingen:

Beide opleidingen duren circa 2 jaar en leiden op tot gecertificeerd ZKM-beoefenaar.

Ze spelen ook een belangrijke rol voor de professionalisering en nascholing van leden van de ZKM Vereniging.

NASCHOLING:

MY INSIGHT OUT

Misschien af en toe al over gehoord? Er is de afgelopen 4 jaar hard gewerkt aan een digitaal zelfonderzoek met de naam my Insight Out.

Inmiddels is de tool gedurende 3 jaar door een kleine groep mensen intensief gebruikt. Met hun feedback hebben we vele verbeteringen kunnen aanbrengen aan de basis-versie.

In deze Coronatijd willen wij aan alle leden die dat willen de uitgebreide Premium versie van my Insight Out  gratis ter beschikking stellen. Daarmee kun je online een kort, maar heel intensief, zelfonderzoek doen voor jezelf of met een klant. En vervolgens kun je met de gevonden uitdaging online verder gaan met het validatietraject.

Als je van dit aanbod gebruik wil maken, of je hebt er eerst nog vragen over stuur ons dan een berichtje op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij verzorgen op vrijdag 8 mei van 14.00 tot 15.00 uur voor alle liefhebbers* een gratis online kennismakings-workshop, via Zoom.
Als je hieraan deelgenomen hebt, krijg je toegang.

Wat houdt de tool in? Lees hier verder.