Klachtenprocedure ZKMvereniging

Klachtenbehandeling

Als u niet tevreden bent over uw ZKMprofessional is het raadzaam hierover eerst met uw ZKMprofessional zelf te praten en te proberen samen tot een oplossing te komen.

Als u er samen niet uitkomt, dan hebt u de mogelijkheid een onafhankelijke Klachtenfunctionaris te schakelen, die zal proberen tussen u en de ZKM-professional te bemiddelen.  Via e-mail of per post kunt u, middels het Klachtenformulier ZKMvereniging, uw klacht en verzoek tot inschakeling van een Klachtenfunctionaris indienen bij het secretariaat van de Klachtencommissie.  Dit is alleen mogelijk als de ZKMprofessional lid is van de ZKMvereniging en als deze zich niet aan de Gedragscode  van de ZKMvereniging heeft gehouden.  Uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld.

Als de bemiddeling van de Klachtenfunctionaris  geen oplossing heeft gebracht, heeft  u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de onafhankelijke Klachtencommissie.  Ook dit
is weer alleen mogelijk als de ZKMprofessional lid is van de ZKMvereniging en als deze zich niet aan de Gedragscode  van de ZKMvereniging heeft gehouden.

Meer informatie

Het klachtenreglement, waarin de klachtenprocedure is opgenomen, kunt u opvragen via het secretariaat van de Klachtencommissie:

Mevrouw Joyce von Oerthel
Ambtelijk Secretaris Klachtencommissie ZKMvereniging
Postbus 8098
3503 SE UTRECHT

Het klachtenreglement wordt u vervolgens per e-mail toegestuurd.