Ina ter Avest
Ina ter Avest   ©

Werk adres

'Z-in-gesprek', praktijk voor (zelf-)onderzoek, onderwijs, consultancy en coaching
Gelderland
Stationsweg 59
6711 PK
Ede
...

2e werkadres

vdBoechorststraat 1
1081 BT
Amsterdam

Extra informatie

Identiteitsontwikkeling staat centraal in het werk van Ina ter Avest; zij houdt zich zowel in onderzoek en onderwijs, als in het Z-in-gesprek bezig met de persoonlijke en professionele identiteit van de persoon. De context van de persoon (gezin, vrienden) en(de identiteit van) de organisatie waarin de persoon werkzaam is, vormen altijd een onderdeel van het werken aan de verdere ontwikkeling van de identiteit.

Zingevingsvragen, zowel op het persoonlijk als op professioneel gebied, vormen het uitgangspunt voor het Z-in-gesprek.

Ina ter Avest werkte bij de Hogeschool Inholland als lector 'Onderwijs en Levensbeschouwing'; bij de VU bestond haar hoofdtaak uit het verrichten van onderzoek naar interreligieus leren; voor de Utrechtse Adviesgroep voor Identiteit, Levensbeschouwing en onderwijs is sinds 2001 haar hoofdtaak het begeleiden en coachen van directieleden en teams van basisschoolleerkrachten op het gebied van (inter-)religieus leren.

Voor meer informatie zie www.inateravest.nl

Zie ook: Utrechtse Adviesgroep voor Identiteit, Levensbeschouwing en Onderwijs www.agilo-utrecht.nl

ZKM PROFESSIONAL?
  1. Telefoonnummer(*)