Roos Awater   ©

...

Extra informatie

Roos Awater

Voor iedere organisatie zijn mensen een belangrijke sleutel naar succes. Organisaties functioneren nu eenmaal beter als mensen met trots, betrokkenheid en plezier werken. Hieraan bijdragen is mijn drijfveer. Ik help mensen om het beste uit zichzelf én de mensen in hun team te halen. Hoe kun je in de rol van leidinggevende het verschil maken voor je mensen? En hoe kun je een organisatie bouwen waaraan mensen zich willen verbinden, ook voor langere termijn?

Mijn expertise is het versterken van drie pijlers:
* Persoonlijke ontwikkeling: zelfkennis, talenten en potentieel benutten, keuzes maken.
* Communicatie en samenwerking: de regie nemen én verbinding maken in de interactie met anderen.
* Leiderschapsontwikkeling: in de rol van teamleider, manager of directeur groeien naar een next level leider.

In mijn aanpak staat het creëren van bewustwording, zelfreflectie en eigenaarschap centraal. Het uiteindelijke doel is belemmerende patronen doorbreken, vaardigheden ontwikkelen en nieuw gedrag verankeren.

Iedere vraag begint met een vrijblijvend intakegesprek. In dit gesprek maken we kennis, brengen we jouw vraag in kaart en bespreken we welke coaching het best bij jou past.

r.awater@human-empowerment.nl
Human Empowerment